Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, waar vind ik DE stoffenwinkel van het land?
CLIFF LMV

In het landelijke Schaffen, ligt een gezellige winkel, de stoffenschuur. Hier vind je Nathalie Binnemans, die steeds bereid is om je met de glimlach een antwoord te bieden op al je vragen.

In deze winkel wordt er een uitgebreid assortiment aan stoffen, fournituren, workshops, cameo, vilt, patronen, boeken, ... aangeboden.

Wie deze locatie nog niet ontdekt heeft, kom dan zeker langs op zondag 11 november want dan vindt er een grote OPENSCHUURDAG plaats van 10 tot 17 uur.

Wat kan je allemaal verwachten:

* demonstraties van machines Jos Briers (ganse dag). Bij aankoop van een naaimachine, overlock of coverlock ontvang je een extra attentie.

* mogelijkheid tot binnenbrengen van je machine voor onderhoud.

* demonstraties Cameo Silhouette 3, ontvang bij aankoop van een Cameo een GRATIS starterspakket van maar liefst 10 kleuren flexfolie EN een schraper.

* 20 % korting op het ganse assortiment (uitzondering van cameo)

Dus zeker de moeite waard, om allemaal eens langs te gaan    in mijn favoriete schuur.

Een overzicht van het ruime aanbod aan stoffen, vinden      jullie zeker terug op de website maar er is nog VEEL meer in  de winkel.

Er zijn naast vele vrouwen -en kinderstoffen  ook  mannenstoffen te vinden. Soms is het me een hele  zoektocht om een mooie stof voor een man te vinden.











Met TARTAN CHECK van POPPY ging ik aan de slag voor het CLIFF hemd van La Maison Victor. Ik zag het stofje in de winkel en wist meteen dat dit een echt herfsthemd ging worden.


Maar werken met deze print en mijn perfectionistisch kantje op dit gebied zal ik maar niet verder uitleggen.

Ik wilde dat alle vierkanten perfect doorliepen, ook bij de sluiting en de borstzakken. Het werd zweten en zwoegen maar ben zeer tevreden met het eindresultaat en de gelukkige man die het mag poseren ook.















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Battle of the blogs - CAS&NINA - Happy 10

Modal Lillestoff CAS&NINA

BLOGTOUR - LOUISA COAT - COMPAGINIE M