Modal Lillestoff CAS&NINA

Enkele weken geleden vroeg Deborah van CAS&NINA om iets te maken met de mooie, superzachte stofjes van Lillestoff, MODAL.

Ik koos enkele stofje en kreeg dit pareltje thuis geleverd :-), vond het in het echt nog mooier dan op foto.

Vele patroontjes bekeken maar niets dat me echt kon bekoren voor 100%. Ben vertrokken van het patroontje It's a fits 1059 en heb zelf wat aanpassingen gedaan.

Het onderste deel van de jurk knipte ik in verschillende deeltjes zodat ik meer een laagjes effect zou krijgen. Ook de mouwtjes heb ik veranderd, ik hou meer van deze vlindermouwtjes.


Vrijdag maakte we een uitstapje naar Scherpenheuvel en konden we enkele foto's nemen.

 






















De achterzijde vond ik leuk zoals het in het patroontje stond, dus daar heb ik geen enkele aanpassing aan gedaan. Ik gebruikte wel een bijhorende donkerblauwe stof op toch een beetje contrast te hebben.






 
Het stofje zelf verwerkt heel goed en is zalig om te dragen, deze gaat nog veel uit de kast komen! Daar ben ik nu al zeker van.



Stof: MODAL LILLESTOFF CAS&NINA
Patroon: aangepaste It's a fits 1059

Andere pareltjes die ook meededen: Magnifieka - Lola with Love - Mijn leven met vier helden - Just Delphine -  Madame Stof - Inspiration

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Battle of the blogs - CAS&NINA - Happy 10

BLOGTOUR - LOUISA COAT - COMPAGINIE M